نکست وان موزیک ها

نکست وان موزیک ها دانلود اهنگ جدید و نرم افزار و بازی اندروید

نکست وان موزیک ها

نکست وان موزیک ها دانلود اهنگ جدید و نرم افزار و بازی اندروید

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ گلدون محسن چاوشی

من یه گلدون پر از گل بودم

وزش چشم تو پاییزم کرد

عشقمون عشقه به دست اوردنت

با همه دنیا گلاویزم کرد

مردم از تشنگی اما لب تو

یه عطش به خنده دعوتم نکرد

به این اومده ها و رفته ها

هیچ کس مثله تو اذیتم نکرد


***

سر این سفره هنوزم یه نفر

روز و شب منتظره مهمونه

مطمئن باش کسی قادر نیست

منو از عشق تو برگردونه

سر این سفره هنوزم یه نفر روز و شب منتظر مهمونه

مطمئن باش کسی قادر نیست

منو از عشق تو برگردونه

***

اگه دوس نداشتی رنجوندنمو

هیچوقت از تو نمیرنجیدم

اگه زندگی می کردی با من

زندگیمو به تو می بخشیدم

نبین امروز دارم به خاطرت

دردم رو توی خودم می ریزم

تو فقط اشاره کن، ببین چه طور

همه دنیارو به هم می ریزم

  • ۹۵/۱۲/۱۳
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی